Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Zgodnie z Regulaminem sklepu Klient ma prawo zareklamować towar w terminie 24 miesięcy od daty zakupu, jeśli stwierdzi wadę fabryczną nie wynikającą z użytkowania lub mechanicznego zużycia produktu. Wnosząc reklamację, prosimy o przesłanie wadliwego produktu na adres sklepu oraz załączenie formularza reklamacji, a także dowodu zakupu -  paragonu/faktury. Bezpośrednie koszty wysyłki towaru pokrywa Klient. Towar zgłoszony do reklamacji powinien być czysty. Buty brudne nie podlegają reklamacji. Obuwie musi być czyste, musi odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie.   Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z KPK w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. Reklamacje są przez nas wysyłane bezpośrednio do producentów. W razie pytań prosimy o kontakt z nami.   Formularz reklamacji wraz z kompletnymi danymi oraz uszkodzony produkt prosimy o przesłanie na adres naszego sklepu stacjonarnego

TupTuMi Obuwie dziecięce
ul. Inżynierska 49/U28
53-228 Wrocław
tel. 725 609 692
email: sklep@tuptumi.pl

Formularz reklamacji

Zwroty

Zgodnie z Regulaminem sklepu Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie max. 14 dni od daty otrzymania produktu. Towar musi być nowy, nieużywany. Do zwrotu prosimy o załączenie także paragonu zakupu oraz numeru konta, na jaki mamy zrobić zwrot - opcjonalnie prosimy dołączyć formularza zwrotu. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.   Formularz odstąpienia od umowy wraz z kompletnymi danymi oraz zwracany produkt prosimy o przesłanie na adres naszego sklepu stacjonarnego

TupTuMi Obuwie dziecięce
ul. Inżynierska 49/U28
53-228 Wrocław
tel. 725 609 692
email: sklep@tuptumi.pl

Formularz zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl